News - Lasciate chì a basura intelligente pò inizià un bonu umore per voi
page_head_Bg

Chì a basura intelligente pò inizià un bonu umore per voi

U livellu esteticu di e persone hà migliuratu gradualmente in l'ultimi anni, cù a tendenza generale di l'aghjurnamentu di u cunsumu, è a bellezza è u valore aghjuntu di i latti di basura anu ricevutu più attenzione.

EBEZ poubelle intelligenteI prudutti ispiranu un novu modu di vita è facenu u compitu mundanu di "jetta a basura" un trattatu visuale.

Sensazione intelligente, senza bisognu di ingombrante

Prutezzione di l'ambiente pioniere idee novi

In materia di prutezzione di l'ambiente.Ùn solu per riduce a generazione di basura, ma ancu per aiutà à a classificazione di basura;praticucassonetti intelligentiporta più comodità è a pussibilità di prutezzione di l'ambiente à a vita.

In più di u disignu di sensori intelligenti di cuntrollu di chip di circuitu standard, stu pruduttu hà ancu un modu di cornice fissa normalmente aperta.Quandu si manghjanu e sementi di melone, sbuchjate mela, patate è preparanu i platti, a tapa di a basura pò esse mantene aperta per un bellu pezzu, chì ùn hè micca troppu cunzidiratu.

Lasciate u trash smart1

U vantaghju di a tecnulugia, materiali scelti cù cura

Pulite u vostru attu, omu drittu

Lasciate a basura intelligente2

Disegnu di moda U cestu di basura hà un disignu minimalista chì hè adattatu per tutti i spazii è stili di vita.U so design incantevule è intemporale farà un aghjuntu ideale à a vostra casa o uffiziu.

Lasciate a basura intelligente3

Grande Capacità I 7,9 galloni è 10,6 galloni di basura sò abbastanza per i bisogni di ogni ghjornu di a vostra famiglia.Grande basura, cum'è scatuli di fast food, buttigli di Coca-Cola grande, rifiuti di animali domestici, è cusì, ponu esse almacenati più facilmente.U bin pò ancu esse usatu in a cucina, u bagnu, o l'uffiziu.

 Ùn ci hè micca odore in l'aria fresca

Dà i batteri senza chance

Lasciate a basura intelligente4

A basura usa un anellu di pressione oculatu, chì pò sigillà tutti l'odore sigillatu di basura, porta maniglia in l'internu è fora di u disignu di doppia pupilla, faciule da versà a basura.

A risposta hè rapida è cumpleta in una volta

Trasfurmà "lanciari basura" in divertimentu

Lasciate u trash smart5

Motion Sensing Trash Can Upgrade Sistema di rilevazione di muvimentu aghjurnatu è ottimizzatu chì durà almenu 6 anni.

Lasciate u trash smart6

A tecnulugia impermeabile IPX5 avanzata pruteghja u dispusitivu da i danni causati da l'acqua o ambienti umidi.Dopu à sciacquare, ùn ci sarà micca tacchi d'acqua nantu à a superficia.


Tempu di Postu: Feb-05-2023