News - Scienza di spazzole di denti elettricu
page_head_Bg

Scienza di spazzola elettrica

Scienza-spazzola-da-denti-elettrica-(1)

Cù u sviluppu crescente di a nostra sucità, assai persone cercanu prudutti chì prumove a nostra qualità di vita, cum'è Intelligent Trash Bin, Electric Tooth Punch, Electric Toothbrush è cusì.Cusì, a nostra cumpagnia hà lanciatu una gamma di spazzole di denti elettrici per suddisfà i bisogni di e persone.

Beneficii di i spazzole di denti elettrici

A parte di spazzola per una salute orale megliu, i spazzole di denti elettrici anu capacità uniche chì li rendenu megliu cà quelli manuali.

Scienza-spazzola-da-denti-elettrica-(2)
Scienza-spazzola-da-denti-elettrica-(3)

I spazzole di denti elettriche rotanu e setole o utilizanu l'energia sonica per sguassà i detriti, a placca è i batteri in modu chì sò lavati.I spazzole di denti elettriche ponu esse assai più gentile nantu à i denti è a gengiva cumparatu cù a forza chì avete bisognu di utilizà cù un spazzole di denti manuale per ottene i stessi risultati.

In più, i spazzole di denti elettrici sò ancu grandi per i zitelli chì ùn anu micca sanu sanu sanu cumu sguassà bè tutti l'alimenti, o per tutti quelli chì anu prublemi di mobilità chì impediscenu di lavà i denti bè.Una bona igiene orale hè impurtante per tutti, è i spazzole di denti elettrici prumettenu di fà u prucessu di cura di quelli bianchi perlati assai più faciule.

Scienza-spazzola-da-denti-elettrica-(4)

I punti di forza di New Electric Toothbrushes

Scienza-spazzola-da-denti-elettrica-(5)

Cerchi un eccellente spazzola di denti elettricu à un prezzu accessibile?Sì cusì, i novi prudutti di a nostra cumpagnia Spazzola di denti elettricu risponde à i vostri bisogni.I novi spazzole di denti elettrici sò còmode, faciuli è efficaci à aduprà.Ancu s'è i nostri prudutti ùn sò micca cum'è caratteristiche cum'è certi spazzole di denti chì costanu uni pochi di centinaie di dollari è quelli funziunalità extra ùn sò micca sempre necessarii, i nostri prudutti di novu arrivu anu i so vantaghji.

A. Offre trè indicatori luminosi, luce bianca per a pulizia di ogni ghjornu, luce verde per massaggi dentali è luce blu per i denti bianchi.I cuntrolli diretti permettenu di cambià facilmente i paràmetri mentre spazzola.
B. Durante a prova, i nostri spazzole di denti elettriche sò assai cunfortu in manu, è a testa di spazzola hè gentile contr'à i nostri denti è gengive, entra in quelli lochi difficiuli è esce i nostri denti scintillanti.
C. I spazzole di denti elettriche di i zitelli sò cuncepiti cù setole morbidi dilicati, chì sò più favurevuli per a prutezzione di i denti di i zitelli, u mudellu cute gode di grande popularità trà i zitelli.

Scienza-spazzola-da-denti-elettrica-(6)

I spazzole di denti elettrici anu e seguenti caratteristiche

Scienza-spazzola-da-denti-elettrica-(7)

a.Three modi per cuntrullà, livelli di intensità bassa, media è alta

b.Testa di spazzola rimpiazzabile

basa di carica c.Inductive

d.Forte vita di a bateria

e.Three culore per scelta


Tempu di post: 19-10-2022